Könyveink


KOSÁR

db

144 oldal
Ára: 700 Ft

WILHELM ZOLTÁN - KISGYÖRGY PÉTER - DÉRI IVÁN

NEPÁL

Nepált úgy is nevezik, a "Himalája országa". Ennek a csodaszép ázsiai államnak azonban jelentős területei vannak a Hindusztáni-alföldön is.
"Királyság a felhők felett" szokták még mondani, ugyanakkor az ország már egy ideje köztársaság és a király sem a felhők felett csücsült a trónján, hanem a mindössze 1300 méteres magasságban elhelyezkedő Kathmanduban, vagyis jobbára a felhők alatt.
A "hindu királyság", vagy az "élő istennő országa" megjelölés is idejétmúlt, mivel a legutóbbi idők eseményei egyértelműen szekularizálták az államot.

Nepál földrajzának, történelmének és politikai rendszerének bemutatását a szerzők által készített ábrák és fotók színesítik.

Utazzon velünk és ismerje meg ezt a kivételes országot!

A KÖTET A KIADÓNÁL ELFOGYOTT, KERESSE A KÖTETET AZ ALEXANDRA KÖNYVESBOLTOKBAN!

<<< Vissza a könyvekhez

Újdonság
Kosár
A kosár 0 terméket tartalmaz.
Kiemelt ajánlataink
Biedermann Zsuzsánna
Genocídium és destabilizáció az afrikai nagy tavak régióban
250 oldal
Ára: 2690 Ft

 Amikor a ,,genocídium" szót halljuk, hajlamosak vagyunk arra gondolni, hogy népirtás csak távoli helyeken fordulhat elő. Ilyenkor elfelejtjük, hogy a népirtás gyökerei, az előítéletek és a gyűlölködés, minden társadalomban jelen vannak.

 
Ez a könyv az afrikai Nagy Tavak régió három országában (Burundi, Ruanda, Kongói Demokratikus Köztárs...

AFRIKA TANULMÁNYOK
AFRIKA TANULMÁNYOK X/3.
78 oldal
Ára: 695 Ft

Fókuszban

Wamachinga: az árusok népe a tanzániai nagyvárosokban 
 
Afrika ma
A japán-afrikai kapcsolatok újabb fejezete: a VI. TICAD vállalásai

Afrika tegnap
Tömeges nemi erőszak Ruandában a népirtás alatt

Afrikai z...

Vörös Zoltán
Kínai sakkjátszma - Tengeri kereskedelmi útvonalak és az energiabiztonság geopolitikája
232 oldal
Ára: 2500 Ft

Kína legfőbb tengeri kereskedelmi útvonalának biztonsága és a szállítások zavartalansága a kelet-ázsiai állam egyik fő prioritása. A regionális nagyhatalom energiahordozóktól való függősége évről-évre növekszik, ráadásul kőolajimportjának 80 százaléka egy kockázatos, 12 ezer kilométer hosszú  tengeri útvonalon érkezik.
A hajóút az afrikai partok...