Könyveink


KOSÁR

db

198 oldal
Ára: 3000 Ft

STEPPER PÉTER - SZÁLKAI KINGA (SZERK.)

A BIZTONSÁG SZEKTORÁLIS ÉRTELMEZÉSE - ÚJ KIHÍVÁSOK A KUTATÁS NAPIRENDJÉN

 „A  tanulmányok szemléletesen érzékeltetik a biztonságiasítás logikáját. Az aktuális biztonságpolitikai problémák feldolgozásával a kötet fontos hivatkozási pont és olvasmány a nemzetközi kapcsolatok elméleti, módszertani és gyakorlati oktatásában is.” 

 dr. Rada Péter – egyetemi oktató, a Corvinus Külügyi és Kulturális Egyesület elnöke
 
„A kötet segít hozzájárulni, hogy eligazodjunk az állandó átalakulásban  lévő  Közel-Kelet  eseményei  között.” 
 dr. Csicsmann László – egyetemi oktató, a Budapesti Corvinus Egyetem Társadalomtudományi Karának dékánja
 

<<< Vissza a könyvekhez

Újdonság
Kosár
A kosár 0 terméket tartalmaz.
Kiemelt ajánlataink
Szabó Gábor
Modern politikai eszmék, ideológiák
66 oldal
Ára: 1000 Ft

A közszférában hivatásukat majdan gyakorlók óhatatlanul találkoznak az államhatalom céljaival, a politikai, társadalmi és gazdasági konfliktusokra adott válaszaival. Minden ilyen célkitűzés és szándék akarva-akaratlanul a politikai eszmék világába visz bennünket. Éppen ezért látszik fontosnak, hogy a hallgatók a napjainkban gyakran tapasztalható eszmei kavalkádban k...

Kazimierz Nowak
Kerékpárral és gyalog a fekete földrészen át
422 oldal
Ára: 3800 Ft

Meseszerű tájakon, festői vízesések mellett, füstölgő vulkánok tövében, a végtelen területet birodalmuknak tudó vadállatok megszámlálhatatlan csapatai közt, sivatagi homokon át, az úttalan szavannákon, a trópusi esőerdő benőtt ösvényein keresztül vezető nyomon halad előre fáradhatatlanul egy magányos utazó. Időnként megáll, felállítja gépét, és fénykép...

Vörös Zoltán
Kínai sakkjátszma - Tengeri kereskedelmi útvonalak és az energiabiztonság geopolitikája
232 oldal
Ára: 2500 Ft

Kína legfőbb tengeri kereskedelmi útvonalának biztonsága és a szállítások zavartalansága a kelet-ázsiai állam egyik fő prioritása. A regionális nagyhatalom energiahordozóktól való függősége évről-évre növekszik, ráadásul kőolajimportjának 80 százaléka egy kockázatos, 12 ezer kilométer hosszú  tengeri útvonalon érkezik.
A hajóút az afrikai partok...