Könyveink


KOSÁR

db

146 oldal
Ára: 2400 Ft

ERCSEY IDA

A SZOLGÁLTATÁSGARANCIA ÉS A FOGYASZTÓI ÉRTÉKELÉS KAPCSOLATA A KÖZÜZEMI SZEKTORBAN

A monográfia célja a szolgáltatásgarancia szerepének elemzése a közüzemi szektorban, annak bemutatása, hogy milyen előnyei lehetnek a postai szolgáltatásgaranciáknak marketingvezérelt megközelítésben. A szolgáltatásgarancia vizsgálata során bemutatom mind a szolgáltatás igénybevétel előtti, mind a szolgáltatás igénybevétel utáni fogyasztói értékelés elméleti összefüggéseit és újszerű kutatási eredményeit. A monográfia célja az, hogy a szolgáltatásgarancia és a fogyasztói elégedettség elméletének bemutatásával, valamint a gyakorlat legfontosabb problémáinak tárgyalásával hasznos ismereteket nyújtson mind a közüzemi szektorban, a postai iparágban dolgozó gyakorlati szakembereknek, mind a felsőoktatási intézményekben tanuló mester és posztgraduális hallgatóknak.

<<< Vissza a könyvekhez

Újdonság
Kosár
A kosár 0 terméket tartalmaz.
Kiemelt ajánlataink
Ernesto Frers
A Birodalom hóhérainak nyomában
166 oldal
Ára: 2400 Ft

A Harmadik Birodalom hóhérai, a holokauszt végrehajtói és akik megbosszulták az áldozatokat.

Auschwitz, Treblinka, Mauthausen… Helyszínek, nevek, melyek örökre bevésődtek közös emlékezetünkbe. Férfiakat, nőket és gyermekeket hurcoltak el otthonaikból, zsúfolták őket marhavagonokba, és szállították különböző megsemmisítő táborokba. Már nem embe...

Turóczi Ildikó
Varázslatok, járványok, missziók
149 oldal
Ára: 2300 Ft

Az Afrikát célzó segítés/segítség etikai, erkölcsi dimenziói az Afrika-kutatás, ezen belül pedig az orvosi antropológia és szociológiai, a tényfeltáró újságírás érdekes és figyelmet érdemlő fejezeteit is jelentik. Jelen kötet a terepmu...

Mohay Ágoston
A nemzetközi jog érvényesülése az uniós jogban
172 oldal
Ára: 2990 Ft

Az uniós jogrend, mint sui generis, szupranacionális közjog sajátos viszonyban van nemcsak a tagállami jogrendszerekkel, hanem a nemzetközi joggal is – ...