Könyveink


KOSÁR

db

146 oldal
Ára: 2400 Ft

ERCSEY IDA

A SZOLGÁLTATÁSGARANCIA ÉS A FOGYASZTÓI ÉRTÉKELÉS KAPCSOLATA A KÖZÜZEMI SZEKTORBAN

A monográfia célja a szolgáltatásgarancia szerepének elemzése a közüzemi szektorban, annak bemutatása, hogy milyen előnyei lehetnek a postai szolgáltatásgaranciáknak marketingvezérelt megközelítésben. A szolgáltatásgarancia vizsgálata során bemutatom mind a szolgáltatás igénybevétel előtti, mind a szolgáltatás igénybevétel utáni fogyasztói értékelés elméleti összefüggéseit és újszerű kutatási eredményeit. A monográfia célja az, hogy a szolgáltatásgarancia és a fogyasztói elégedettség elméletének bemutatásával, valamint a gyakorlat legfontosabb problémáinak tárgyalásával hasznos ismereteket nyújtson mind a közüzemi szektorban, a postai iparágban dolgozó gyakorlati szakembereknek, mind a felsőoktatási intézményekben tanuló mester és posztgraduális hallgatóknak.

<<< Vissza a könyvekhez

Újdonság
Kosár
A kosár 0 terméket tartalmaz.
Kiemelt ajánlataink
Tuka Ágnes - Glied Viktor (szerk.)
Pécs a többszintű kormányzás csapdájában
362 oldal
Ára: 3000 Ft

Pécs egyedülálló lehetőséget kapott 2005. október 19-én, mikor Bozóki András kulturális miniszter bejelentette: a baranyai megyeszékhely lesz 2010-ben Európa Kulturális Fővárosa. A pályázatírás lendülete és a kezdeti dinamizmus a győzelem kihirdetését követően fokozatosan eltűnt, a közös gondolkodás helyét egyre inkább a kapkodás vette át. A program meré...

Mohay Ágoston
A nemzetközi jog érvényesülése az uniós jogban
172 oldal
Ára: 2990 Ft

Az uniós jogrend, mint sui generis, szupranacionális közjog sajátos viszonyban van nemcsak a tagállami jogrendszerekkel, hanem a nemzetközi joggal is – ...

AFRIKA TANULMÁNYOK
AFRIKA TANULMÁNYOK XIII/1-2.
134 oldal
Ára: 1790 Ft

Kelet-afrikai regionális biztonsági kérdések
Monetáris politikai kihívások a szubszaharai régióban
A nők és a földkérdés Kelet-Afrikában
Női genitális csonkítás: múlt és jelen
Az 1994 előtti médiadiskurzus szerepe a háborús nemi erőszak-cselekményekben