Könyveink


KOSÁR

db

176 oldal
Ára: 2790 Ft

SZABÓ-KOVÁCS BERNADETT - TÓTH JÓZSEF - WILHELM ZOLTÁN (SZERK.)

KÖRNYEZETÜNK TERMÉSZETI-TÁRSADALMI DIMENZIÓI

A KÉSZLET JELENLEG ELFOGYOTT!

A pécsi geográfus felsőoktatás képviselői Magyarországon az elsők között ismerték fel a környezet- és természetvédelem jelentőségét. Ennek megfelelően már az 1960-as években folytak a Dél-Dunántúlon a - mai szóval - környezetföldrajzi kutatások. Az antropogén hatásokat vizsgáló, ma már professzori titulussal rendelkező pécsi tudósok között találjuk Fodor Istvánt, aki - volt egyetemi tanítványaival együtt - a mai napig végzi a nemzetközi szinten is jegyzett, iskolateremtő környezeti kutatásait.

Számos jelentős kitüntetését követően, a pécsi Földtudományok Doktori Iskolához kötődő kutatók a maguk szerény eszközével kívánnak tisztelegni tanáruk, témavezetőjük, mesterük, kollégájuk, barátjuk előtt: olyan tanulmánykötetet készítettek, melynek minden írásához valamiképpen kapcsolódik Fodor István életműve.

<<< Vissza a könyvekhez

Újdonság
Kosár
A kosár 0 terméket tartalmaz.
Kiemelt ajánlataink
Tarrósy István - Glied Viktor - Vörös Zoltán (szerk.)
Migráció a 21. században
396 oldal
Ára: 3900 Ft

Napjainkban a migráció okozta társadalmi, gazdasági és politikai hatások kezelése jelenti az egyik legnagyobb kihívást az államok számára, legyen szó aggasztó mértékű el- és kivándorlásról, vagy a migránsokat befogadó országban időről-időre fellobbanó, együt...

Fülöp T. Mariann
A kétszínű Marokkó
280 oldal
Ára: 2900 Ft

„Szerelem volt első látásra. De idővel rájöttem, Marokkó kétszínű. Sokat hazudott nekem. Szinte minden nap becsapott. És volt, hogy meglepett. Pont ezért szerettem. Volt, hogy a fellegekbe repített, volt, hogy a mélybe taszított ez a rejtélyes, kiismerhetetlen, hallatlanul csábító és szeszélyes szerető. Imádni- és gyűlölnivaló egyszerre.”

Marokkóba...

Vörös Zoltán
Kínai sakkjátszma - Tengeri kereskedelmi útvonalak és az energiabiztonság geopolitikája
232 oldal
Ára: 2500 Ft

Kína legfőbb tengeri kereskedelmi útvonalának biztonsága és a szállítások zavartalansága a kelet-ázsiai állam egyik fő prioritása. A regionális nagyhatalom energiahordozóktól való függősége évről-évre növekszik, ráadásul kőolajimportjának 80 százaléka egy kockázatos, 12 ezer kilométer hosszú  tengeri útvonalon érkezik.
A hajóút az afrikai partok...